Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 1ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008

Στα Βραχναίικα την 1η Σεπτεμβρίου 2008 συνήλθε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου και έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:
1. Αποφασίστηκε ομόφωνα η συμμετοχή του Δήμου στην υποβολή σχεδίου Τοπικού προγράμματος για το Νομό Αχαΐας από την αναπτυξιακή εταιρεία Κ.Τ.Α.Δ.Α Α.Ε.
2. Αποφασίστηκε ομόφωνα η δωρεάν παραχώρηση του Δημοτικού Σχολείου Θεριανού στη Δημοτική Επιχείρηση Κοινωνικών Υπηρεσιών Δήμου Βραχναιίκων παραχώρηση μπορεί να ανακληθεί με όμοια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
3. Αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της υπογραφής προγραμματικής σύμβασης με την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αχαΐας και την Δ.Ε.Κ.Υ.Β για την πρόληψη και αντιμετώπιση καιρικών φαινομένων.
4. Αποφασίστηκε ομόφωνα η αποδοχή του ποσού των 36.581,94€ που χορηγεί το ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α στον Δήμο Βραχναιίκων για λειτουργικές δαπάνες των Σχολείων.
5. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας τοποθέτησης ξύλινων θυρών στο Δημαρχείο στον Γαλάνη Ευάγγελο έναντι ποσού 6973,88€
6. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ασφάλιση των οχημάτων του Δήμου στην ΕΥΡΩΠΑΟΙΚΗ ΠΙΣΤΗ συνολικού ποσου1374,16€.
7. Αποφασίστηκε ομόφωνα η πρόσληψη 4 εργατών με σύμβαση δυο μηνών, τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο για τον καθαρισμό ρεμάτων υπονόμων και κοπή χόρτων από τα χαντάκια.
8. Αποφασίστηκε ομόφωνα η πρόσληψη εργατών καθαριότητας μέχρι και 5 ημερομίσθια κατά άτομο το μηνα. Ο συνολικός αριθμός τους θα είναι οκτώ άτομα.
9. Αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση δαπανών των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου συνολικού ύψους2733,37€.
10. Αποφασίστηκε ομόφωνα να γίνει δεκτή η αίτηση της κ. Κατριβέση Αμαλίας για επαναπροσδιορισμό των δόσεων για την οφειλή 2% και 5% από 12 σε 24 για όλα τα καταστήματα του Δήμου
11. Αποφασίστηκε ομόφωνα να γίνει δεκτή η αίτηση του κ. Γκέκου Κων/νου για διαγραφή των οφειλών που αφορούν την απόδοση 5% λόγω μη ύπαρξης ζωντανής μουσικής.
12. Αποφασίστηκε ομόφωνα η τροποποίηση του προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2008.
13. Αποφασίστηκε ομόφωνα η οικονομική ενίσχυση του σωματείου Α.Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με ποσό 4.500€
14. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση διαμόρφωσης δρόμου στο Δ.Δ Βραχναιίκων στον Καραμανή Πέτρο έναντι ποσού 6.902€ με το ΦΠΑ
15. Αποφασίστηκε ομόφωνα ο καθαρισμός-διάνοιξη αγροτικού δρόμου στη θέση Βολα στον Καραμανή Πέτρο έναντι ποσού2.677,5€ με το ΦΠΑ
16. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση κοπής δένδρων στην παραλιακή οδό του Δήμου στον Μπερδέ Άγγελο έναντι ποσού 2142€ με το ΦΠΑ
17. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση τοποθέτησης φωτιστικών στα πεζοδρόμια του ΔΔ Τσουκαλαιίκων στον Κανελλόπουλο Σωκράτη έναντι ποσού 2.463,30€.
18. Αποφασίστηκε ομόφωνα ο καθαρισμός Δημοτικού χώρου και η τοποθέτηση 17 λυόμενων για τη στέγαση του Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων στο Σπηλιόπουλο Θεόδωρο έναντι ποσού 6.902€
19. Αποφασίστηκε ομόφωνα η απομάκρυνση μπάζων και χόρτων στο Δ.Δ Μονοδενδρίου στο χώρο στάθμευσης ,από τον Σπηλιόπουλο Θεόδωρο έναντι ποσού 2.975€ με το ΦΠΑ.
20. Αποφασίστηκε ομόφωνα η διάνοιξη και επούλωση λάκκων με μηχάνημα στο δίκτυο άρδευσης στον Παναγόπουλο Σοφοκλή έναντι ποσού 6.913,9€ με το ΦΠΑ.
21. Αποφασίστηκε ομόφωνα η κατεδάφιση επικίνδυνης μάντρας με μηχάνημα στον Παναγόπουλο Σοφοκλή έναντι ποσού 2.594,90€ με το ΦΠΑ
22. Αποφασίστηκε ομόφωνα η διάνοιξη και επούλωση λάκκων με μηχάνημα στο δίκτυο ύδρευσης του ΔΔ Τσουκαλαιίκων στον Σάντα Βασίλειο έναντι ποσού 6.913,9€ με το ΦΠΑ.
23. Αποφασίστηκε ομόφωνα η μεταφορά μπάζων από τις κατολισθήσεις που προκληθήκαν απ το σεισμό της 9-6-2008 στον Σάντα Βασίλειο έναντι ποσού 6.188,0€ με το ΦΠΑ.
24. Αποφασίστηκε ομόφωνα ο καθαρισμός της παραλίας όλων των Δ.Δ, την απομάκρυνση αντικειμένων και μπαζών και την κοπή δένδρων προκειμένου να διέρχονται τα αυτοκίνητα του Αστικού ΚΤΕΛ στον Σάντα Βασίλειο έναντι ποσού 8.449€ με το ΦΠΑ.
25. Αποφασίστηκε ομόφωνα η εργασία της κάλυψης όψεων του Νέου Δημαρχείου με φύλλα αλουμινίου στο Γαλάνη Ευάγγελο έναντι ποσού 6925,8€.
26. Αποφασίστηκε ομόφωνα η εργασία της κατασκευής πινακίδων και αριθμών για την ονοματοθεσία οδών και πλατειών στον Τσιπινιάτη Στέλιο και Σια έναντι ποσού 853,53€.
27. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση της διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου του Νέου Δημαρχείου στον Γαβριηλίδη Κωνσταντίνο έναντι ποσού 69854,59€.
28. Αποφασίστηκε ομόφωνα η τοποθέτηση ξύλινου δαπέδου στο Δημαρχείο από τον Γαλάνη Ευάγγελο έναντι ποσού 6925,8€.
29. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας δημοσίευσης της απόφασης αναπροσαρμογής τελών και την απόφαση ψήφισης κανονισμού λειτουργίας Νεκροταφείων στην MEDIAGROUP AE έναντι ποσού 334.15€.
30. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση επισκευής και συντήρησης όλων των Η/Υ του Δήμου μας στην Γκάφας Αθανάσιος-Δέδες Κων/νος ΟΕ έναντι ποσού 385,25€.
31. Αποφασίστηκε ομόφωνα η δημοσίευση της προκήρυξης και πρόσληψης οκταμηνιτων εργατών από την εφημερίδα της Πάτρας «ΓΝΩΜΗ», ιδιοκτησίας Χριστόπουλου Χρίστου έναντι ποσού 2663,46€ με το ΦΠΑ.
32. Αποφασίστηκε ομόφωνα η δημοσίευση της διακήρυξης για το Ευζωνικό Δίκτυο στην εφημερίδα της Πάτρας "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" έναντι ποσού 64,26€ με το ΦΠΑ.
33. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση της εργασίας διερεύνησης ποιότητας πόσιμων υδάτων στο Δήμο Βραχναιίκων και στα Δημοτικά Διαμερίσματα του από το Πανεπιστήμιο Πατρών έναντι ποσού 4.165€ με το ΦΠΑ.
34. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση στη Νομική Βάση Πληροφοριών Ε.Π.Ε για την ετήσια συνδρομή στη Νομοτέλεια έναντι ποσού 797,3€ με το ΦΠΑ.
35. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση καθαρισμού 16 τεμαχίων χαλιών και μοκετών του Δήμου στον Αιμίλιο Κων/νο Φάκο έναντι ποσού 314,26€ με το ΦΠΑ.
36. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση της εργασίας των 38 επιδόσεων δικογράφων πράξεων αναλογισμού στο Δημοτικό Διαμέρισμα Βραχναιίκων στην Γεωργία Αθ. Φιλιππακοπύλου έναντι ποσού 778,18€.
37. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση για την επισκευή δικτύου 6 εσωτερικών τηλεφώνων και την μεταφορά 2 τηλεφωνικών πριζών στον Ευάγγελο Γ. Τσούδη έναντι ποσού 124,95€ με το ΦΠΑ.
38. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εγκατάστασης Μετεωρολογικού Σταθμού στην έδρα του Δήμου στην ΚΤΑΔΑ ΑΕ αντί ποσού 5.355€ με το ΦΠΑ.
39. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση της συντήρησης 5 κλιματιστικών μονάδων από τον Φράγκο Δημ. Χρήστο έναντι ποσού 297,5€ με το ΦΠΑ.
40. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας στον Άγγελο Σπαράκη ΟΕ, για την χρήση αντλίας για σκυροδέτηση έναντι ποσού 119€ με το ΦΠΑ.
41. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας στην Φωτεινή Κων. Ρήγα, για την κατάθεση εγγράφων εξηγήσεων ενώπιον της Α’ Πταισματοδίκη Πατρών για ανώνυμη καταγγελία για την υπόθεση της παραλίας έναντι ποσού 357€.
42. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας καθαρισμού και απολύμανσης όλων των κάδων του Δήμου στον Νικόλαο Γεώργ. Σινογεώργο έναντι ποσού 2.670,50€.
43. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση εργασίας επισκευής και συντήρησης 100 κάδων απορριμμάτων προς 56,70€ έκαστος στην Αναστασία Νικολ. Γατομάτη έναντι ποσού 6.747,30€ με το ΦΠΑ.
44. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση στην Γενική Ταχυδρομική Α.Ε.Ε. Ταχυμεταφορών για αποστολή επειγόντων και συστημένων εγγράφων σε διάφορες υπηρεσίες, έναντι ποσού 500,28€ με το ΦΠΑ.
45. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση επισκευής και συντήρησης αντλητικού συγκροτήματος στην Αφοί Λιγδιάρη Α.Ε. έναντι ποσού 1.071€ με το ΦΠΑ.
46. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση στην GROUP 4 SECURICOP ,Ιδιωτική Επιχείρηση Παροχής Επανδρωμένων Τεχνικών Υπηρεσιών Ασφαλείας Ανώνυμη Εταιρεία, της ετήσιας συνδρομής για το σύστημα συναγερμού του Δήμου, έναντι ποσού147,08€ με το ΦΠΑ.
47. Αποφασίστηκε ομόφωνα η ανάθεση της συντήρησης των εφαρμογών πληροφορικής του Δήμου για τη χρήση 2008 στην Ε.Κ.Τ.Α. (Χ. Καραγκούνης και Σια Ο.Ε.)
48. Αποφασίστηκε ομόφωνα η εκτέλεση έργου διάνοιξης και επούλωσης λάκκων με μηχάνημα για την αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης από τον Σάντα Βασίλειο έναντι ποσού 3.082,1€ με το ΦΠΑ.
49. Αποφασίστηκε ομόφωνα η τροποποίηση του προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2005 και μεταφοράς ποσού 166.480€ προκειμένου να καλυφθεί η συνολική πίστωση των 466.480€ για το έργο «Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Β΄ Φάση»